شناسه خبر : 83470
شنبه 29 خرداد 1400 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما صابرید و برکت کشور/ زندگی باید ایثارگرانه باشد

مبهوت- وجود ارزشمندشما و امثال شما جانبازان که دربهترین سالهای نوجوانی وجوانی باآن شورواشتیاق وامیدبرای زندگانی وبهره مندی ازمواهب الهی پابه میدان مبارزه بااستکبارجهانی ودشمن بعثی گذاشتید و مردانه جنگیدید و ازبمب وموشک و گلوله وترکش و موج انفجار و جانبازی و اسارت درچنگال دژخیمان بعثی هراسی به دل راه ندادید، برای کشورونظام وملت بعنوان یک قهرمان ملی و ایثارگررزمنده جانباز و موجب برکت هستید.

وجود و حضور شما خاری ست درچشم دشمنان و بدخواهان، هرچند به جز جانبازی ومصدومیت جسمی وروحی که تحمل می کنید، صبر واستقامت وحفظ روحیه ظلم ستیرانه و وفاداری به آرمانها و ارزش ها خود به مثابه نیرو و عنصری که شاخصه ایثار و فداکاری هست و جوانان امروز میتوانند تاریخ زنده وگویای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس را ببینند و بدانند که دراین راه مقدس چه جوانان ومردانی از وجودشان گذشتند تا وجود گرانبهای انقلاب ونظام اسلامی و ولایت فقیه حفظ و حراست شود.

 همرزم شجاع و ایثارگرم، فرشتگان مقرب الهی به شما و دیگرعناصر ارزشی وفداکار که درراه اسلام ناب درود میفرستند و ملت قهرمان ایران و آزادیخواهان جهان قدردان شماهستند و تحسینتان می کنند. چرا که امام بزرگوار رضوان ا...علیه با حضور امثال شما این انقلاب عظیم اسلامی را به ثمر رسانده و ادامه آن و حفظ وحراست و ثبات و اقتدارآن را با فداکاری امثال شما عملی ساختند و اکنون در رکاب رهبری داعیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی برای پیروزی های بیشتری همچنان بیعتتان را بامعظم له حفظ نمودید.

این افتخار در کل جهان نصیب ملت قهرمان ایران شد تا آن هیبت دروغین استکبار حهانی را بشکند وتحت رهبری امام راحل قدس ا...نفسه الزکیه و مقام معظم رهبری ایده ا... امیدی به دل مستضعفان جهان بتابانند که اکنون دراقصی نقاط این کره خاکی اثرش را گذاشته و شاهدش هستیم و اینها همه نتیجه آن ایثارگری وصبروتحمل دربرابرسختیها ومشکلات است، وامثال شما افتخارپیشگامی وفداکاری دراین راه را دارید، قدرداشته ها ودستاوردهای ارزشمندخودرا بدانید، ماهم افتخارهمرزمی دردفاع مقدس وکسب افتخارجانبازی وآزادگی را پیداکردیم و آثار روحی وعوارض جسمی سخت وطاقت فرسای آن را باافتخار تحمل می کنیم زیرا ارزش نتایجش را می بینیم که جهان را به تخسین واداشته، و این مقام دنیوی و اخروی والایی دارد.

  دیروز با همرزمان شهیدمان پای صندوق های انتخابات قرارگذاشتیم همانگونه که درانتخابهای گذشته حضورداشتیم، 28 خرداد 1400 وعده گاه ایثارگران حانبازوآزاده دفاع مقدس با شهدای ولامقام سرصندوقهای رای و انتخاب اصلحی که موجبات رضایت حضرت بقیه ا...الاعظم عجل ا...فرجه الشریف و خشنودی رهبر معظم انقلاب و شادی ارواح مطهرشهدا باشد را رقم بزنیم.

زندگی میگذرد، پس چه بهترکه ایثارگرانه باشد. موفق باشی.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi